Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 39 Sayı 171 (2014)
Yayımlandı: 1 Şubat 2014
Editörden
EDİTÖRDEN
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
Araştırma Makaleleri
Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmede Denetim Odağının Web Tabanlı ve Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutuma Etkisi
Hakan Tekedere, Ahmet Mahiroğlu
Öz
PDF
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğrenci Kontrol İdeolojileri ve Eğitimsel İnançları
Işık Güşimşek
Öz
PDF (İngilizce)
Elektronik Ortamlar için e-Öğrenme Stilleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yasemin Gülbahar, Ayfer Alper
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin İntihar Olasılıklarının İncelenmesi
Elif Emir Öksüz, Filiz Bilge
Öz
PDF
Second Life Ortamında Altı Şapka Düşünme Tekniğinin Dil Öğretimi Sürecine Katkısı
Çiğdem Bezir, Bahar Baran
Öz
PDF
Özel İşletmelerin Kamusal Eğitime Katkı Yapma Nedenleri
Yaşar Kondakçı, Tuba Gökmenoğlu, Esra Eret, Filiz Keser Aschenberger
Öz
PDF (İngilizce)
Okuma ve Anlama Problemlerinin Tespiti ve Giderilmesine İlişkin Örnek Olay Çalışması
Hakan Dündar, Hayati Akyol
Öz
PDF
Popüler Kültür’ün Sınıf İçi Öğretim Uygulamalarına Adaptasyonuna Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
İsmail Güven, Serkan Keleşoğlu
Öz
PDF (İngilizce)
Görev Bilinci, Akran İlişkileri Ve Öz-Düzenleme Merkezli Sosyal Ve Duygusal Öğrenme İhtiyaçlarının Öz-Yeterlik Alanlarına Kanonik Etkisi
Tarık Totan
Öz
PDF (İngilizce)
Otizmi Olan Çocuklara Duyguları Ayırt Etme Becerisi Kazandırmada Replik Silikleştirme İle Yapılan Öğretimin Etkililiği
Özge Eliçin, Hasan Avcıoğlu
Öz
PDF
Genel Ortaöğretim Okullarının Büyüklüğü ile Okul İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kasım Karakütük, Binali Tunç, Tuncer Bülbül, Güven Özdem, Murat Taşdan, Öner Çelikkaleli, Arslan Bayram
Öz
PDF (İngilizce)
9. Sınıf Öğrencilerinin Rasyonel Sayılar Kümesinin Yoğunluğunu Anlama Düzeyleri
Meral Cansız Aktaş, Zeki Apaydın, Devrim Aktaş
Öz
PDF (İngilizce)
İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Okul Müdürü Algılarına İlişkin Yaptıkları Çizimler
Mikail Yalçın, Aysun Erginer
Öz
PDF
Sınıf Yönetimi Dersinin Öz-Yeterlik Düzeyleri Üzerindeki Etkisinin Araştırılması: Öğretmen Adayları Üzerinde Deneysel Bir Çalışma
İsmail Yüksel
Öz
PDF (İngilizce)
Etkili Yaşam Boyu Öğrenme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik & Güvenirlik Çalışması
Selim Günüç, Hatice Odabaşı, Abdullah Kuzu
Öz
PDF (İngilizce)
Türkiye ve Avrupa’daki Çocukların İnternet Alışkanlıkları ve Güvenli İnternet Kullanımı
Türkan Karakuş, Kürşat Çağıltay, Duygu Kaşıkcı, Engin Kurşun, Chris Ogan
Öz
PDF
Lise Öğrencilerinin Kimya Laboratuvarı Kaygı ve Kimya Dersi Tutumlarının Cinsiyet ve Okul Türü Değişkenlerine Göre İncelenmesi
Namudar Kurbanoğlu
Öz
PDF
Türk ve Alman Matematik Öğretmenlerinin Değerlerinin Karşılaştırılması: Cinsiyet Perspektifi
Yüksel Dede
Öz
PDF (İngilizce)
Sosyalleşmenin Bir Aracı Olarak Anadili Öğretimi: Anadili Ders Kitaplarındaki Sosyalleşmeye Yönelik Tema ve Kodlar (Türkçe ve Almanca Örneğinde)
Zekerya Batur
Öz
PDF
Öğretmen Adaylarının Kitle İletişim Araçlarında Kullanılan Anadile Bakış Açıları
Gülden Tüm
Öz
PDF
Mesleki Müzik Eğitimi Alan Öğrencilerin Müzik Özyeterlikleri, Benlik Saygıları ve Bireysel Özellikleri Arasındaki İlişkiler
Gökmen Özmenteş
Öz
PDF
Dokuz Tip Mizaç Ölçeği'nin Geçerlik ve Güvenirliği
Enver Yılmaz, Ali Gençer, Ömer Aydemir, Ayşe Yılmaz, Sermin Kesebir, Özge Ünal, Alp Örek, Mustafa Bilici
Öz
PDF (İngilizce)
Akademik Ertelemenin Yordayıcıları: Sorumluluk, Başarı / Başarısızlığa Yönelik Yükleme Stilleri ve Akademik Özyeterlik İnançları
Mehmet Kandemir
Öz
PDF (İngilizce)
Sayısal Uçurum ve Demokrasi Bilincine Bakış: İlköğretim Öğrencilerinin Görüşleri
Hatice Yıldız, Süleyman Seferoğlu
Öz
PDF (İngilizce)
FeTeMM Eğitimi ve Alan Öğretmeni Eğitimine Yansımaları
M. Sencer Corlu, Robert Capraro, Mary Capraro
Öz
PDF (İngilizce)
Web Ontoloji Dili (OWL) Yoluyla Gelişimsel Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Eğitsel Etkinlik Keşif Sistemi
Duygu Çelik, Atilla Elçi, Necati İnan, Eray Elverici, Alev Elçi
Öz
PDF
Ortaokul Öğrencilerinin İstatistiksel Düşünme Seviyelerinin M3ST Modeline Göre İncelenmesi
Timur Koparan, Bülent Güven
Öz
PDF
Düşünme Eğitimi Programının İmpulsif Özellikli Öğrenme Güçlüğüne Sahip Çocukların Bilişsel Stillerine Etkisi
Zarife Seçer, Hakan Sarı
Öz
PDF
2013 KPSS Sonuçlarının Öğretmen Adaylarının Mezun Oldukları Alanlara Göre İncelenmesi
Mustafa Safran, Adnan Kan, Mutlu Üstündağ, Togay Birbudak, Osman Yıldırım
Öz
PDF
Sosyal Bilimlerde Paradigma Dönüşümü ve Türkiye’de Uygulamalı Dilbilimi Alanında Nitel Araştırma
Kemal Yüce, Mustafa Eryaman, Abdullah Şahin, Ömer Koçer
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği