Cilt 50 Sayı 222 (2025)

Yayımlandı: 28 Nisan 2025

Araştırma Makaleleri

60-72 Aylık Çocukların Deyimleri Anlama Düzeyi
Türkiye’de Erken Çocukluk Dönemi Müzik Eğitimine Yönelik Mesleki Uzmanlık Alanında Yaşanan Sorunlar ve Bir Çözüm Önerisi
Öğrencilerin Doğrulayan ve Çelişen Örnekler İçeren Matematiksel bir İfade Karşısındaki Akıl Yürütmelerinin Araştırılması
İspat İşlevleri ile Sosyal ve Sosyo-Matematiksel Normlar Arasındaki İlişkiler: KARİDE Modelinden Yansımalar
Ortaokul Öğrencileri İçin Demokratik Vatandaşlık Yeterliklerini Oluşturan Boyutların Belirlenmesine Yönelik Bir Delphi Araştırması
Ortaokul Öğrencilerinde Konuşma Öz Yeterliliği ve Sosyal Kaygının Değerlendirilmesi
Yazma Becerisinde Tutum, Öz-Yeterlik ve Üstbilişsel Strateji Farkındalığının Rolü: Hangisi Daha Etkili?
Matematik Öğretmen Adaylarının Bilişsel Olarak Zorlu Görevler Üzerindeki Yansıtıcı Düşünceleri ve Geliştirdikleri Cebir Görevlerinin Özellikleri
Türkiye’deki Okullarda Dağıtımcı Liderlik, Anlamlı İş ve Okul Akademik İyimserliği Arasındaki İlişki: Çok Düzeyli Bir YEM Analizi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası İndeksli Dergilerde Yayımlanan Makale Başlıklarının İçeriksel, Biçimsel ve İlişkisel Açıdan İncelenmesi