Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 40 Sayı 180 (2015)
Yayımlandı: 5 Ağustos 2015
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
İşitme Engelli Çocuklarda Zeka: Demografik, Eğitimsel ve Odyolojik Özelliklerle Bir Değerlendirme
Murat Doğan
DOI: 10.15390/EB.2015.4599
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrencilerin Kuvvet ve Hareket Ünitesi ile İlgili Problemleri Çözerken Güçlük Çektikleri Noktaların İpucu Kartlarıyla Belirlenmesi
Seyhan Eryılmaz Toksoy, Ali Akdeniz
DOI: 10.15390/EB.2015.3817
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Kimlik Algıları
Murat Taşdan
DOI: 10.15390/EB.2015.2442
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretim Sürecine BİT Entegrasyonunu Etkinlik Kuramı Çerçevesinde Anlama: Bir Durum Çalışması
Özden Şahin İzmirli
DOI: 10.15390/EB.2015.4725
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hekimliğe Son Adım: İntörnlerin Çalışma ve Eğitim Ortamı
Sema Özan, Sevgi Tımbıl, Ahmet Bilgin, Salih Şemin
DOI: 10.15390/EB.2015.4240
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de İlköğretim Sisteminin Geliştirilmesi İçin Gelecek Senaryoları
Serkan Koşar, Nezahat Güçlü
DOI: 10.15390/EB.2015.2660
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde İnovasyon (Yenilikçi) Proje Uygulamaları ve Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Levent Kavacık, Tuğba Yanpar Yelken, Hikmet Sürmeli
DOI: 10.15390/EB.2015.2613
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
6.Sınıf “Kuvvet ve Hareket” Ünitesinde Basamaklı Öğretim Yöntemi ve Yaratıcı Drama Yönteminin Erişiye, Tutuma ve Kalıcılığa Etkisi
Handan Kılınçaslan, Pınar Özdemir Şimşek
DOI: 10.15390/EB.2015.4380
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sınırlandırılmamış Materyallerle Yapılan Yansıtıcı Bir Oyun Çalıştayına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Deneyimleri ve Kazanımları
Ayşe Mirzeoğlu
DOI: 10.15390/EB.2015.4233
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Normal Sınıflara Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Görüşleri ve Karşılaştıkları Sorunlar
Seray Olçay Gül, Sezgin Vuran
DOI: 10.15390/EB.2015.4205
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türk Üniversitelerinin İmajı: Üniversitelerin Basın Reklamları Üzerine Bir Çalışma
Gülseren Şendur Atabek, Ümit Atabek
DOI: 10.15390/EB.2015.2916
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlerde Sosyal Kaygının Stresle Başa Çıkma Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Erdal Hamarta
DOI: 10.15390/EB.2015.4410
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Anlamaları ile Matematiğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yasemin Kaba, Sare Şengül
DOI: 10.15390/EB.2015.4355
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sınıf Ortamında İstenmeyen Davranışlara İlişkin Öğretmenlerin Gösterdikleri Tepkiler
Ahmet Çoban
DOI: 10.15390/EB.2015.4520
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimi, Tutumu ve Yazma Tutukluğunun Yazma Başarısı Üzerine Etkisi
Muhammet Baştuğ
DOI: 10.15390/EB.2015.4279
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Babalara Verilen Dil Eğitim Programının Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkisi
Ceyhun Ersan
DOI: 10.15390/EB.2015.4260
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Bağımsız Hareket Becerilerinin Değerlendirilmesi
Banu Altunay Arslantekin
DOI: 10.15390/EB.2015.4184
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okullarda Psikolojik Şiddet: Okulda Zorbalığın Artmasında Öğretmen Yeterliklerinin Etkisi
Mateja Pšunder
DOI: 10.15390/EB.2015.3116
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okulöncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 48-60 Ay Çocukların Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Durumlarının İncelenmesi
Çağla Gür, Nurcan Koçak, Arzu Demircan, Banu Baç Uslu, Nurşen Şirin, Münire Şafak
DOI: 10.15390/EB.2015.4563
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Yörünge Fiziği Öğrenimini Uygulamalı bir Kinect Oyunu ile Geliştirme
Maiga Chang, Denis Lachance, Fuhua Lin, Farook Al-Shamali, Nian-Shing Chen
DOI: 10.15390/EB.2015.3145
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği