Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 37 Sayı 164 (2012)
Yayımlandı: 2 Mayıs 2012
Araştırma Makaleleri
Okul Yöneticilerinin Yeterliklerine İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşleri (Kütahya İli)
Esmahan Ağaoğlu, Yahya Altınkurt, Kürşad Yılmaz, Turgut Karaöse
Öz
PDF
Kimyadaki Laboratuvar Aktivitesi Kontrolünün Kimyacı Görüşleri ile İncelenmesi
Zeki Bayram, Claudine Larcher
Öz
PDF
Atatürk Döneminde Tarih Eğitimi- I: “Türk Tarih Tezi” Öncesi Dönem (1923-1931)
Erdal Aslan
Öz
PDF
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) Yaklaşımının Kullanıldığı Sınıflarda Argümantasyon ve Soru Yapılarının İncelenmesi
Murat Günel, Sevgi Kıngır, Ömer Geban
Öz
PDF
İlköğretim Öğrencilerinin Resimlerinde Öğretmen ve Öğrenme Süreci Algısı
Necdet Aykaç
Öz
PDF
Lise Öğrencilerinin Tükenmişlik ve Sosyal Destek Düzeyleri
Dilşad Kutsal, Doç.Dr.Filiz Bilge
Öz
PDF
Mikroöğretimde Daha Etkili Bir Geribildirim İçin Gözlem ve Dönüt Formunun Uygulanması
Gonca Ekşi
Öz
PDF
Orta-üstü Düzeyde Sözcük Öğretiminde Kullanılan Bağlam Yöntemine Karşı Bellek Destekleyici Tekniği
Arif Sarıçoban, Nurcihan Başıbek
Öz
PDF
Üst Bilişsel Farkındalık, Zekâ, Problem Çözme Algısı ve Düşünme İhtiyacı Arasındaki Bağlantılar
Sema Karakelle
Öz
PDF
Öğretmenlik Uygulamasının Yansıtıcıları: Günlükler
Canan Koç, Hatice Yıldız
Öz
PDF
Düşünme Becerileri Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Emel Tok, Müzeyyen Sevinç
Öz
PDF
9-11 Yaşındaki Çocukların Sosyal Problem Çözme Becerilerinde Cinsiyet ve Yaş Farklılıkları
Meziyet Arı, Helin Yaban
Öz
PDF
Kendini Sabotaj Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ahmet Akın
Öz
PDF
Pozitif Psikoterapi Bağlamında Geliştirilen Ergenler İçin Amaçları Genişletme Grup Rehberliği Programının Etkililiğinin İncelenmesi
Ali Eryılmaz
Öz
PDF
Yazarlık Döngüsü’nün Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Karşı Tutum, Algı ve Yazma Becerilerine Etkisi
Demet Seban
Öz
PDF
Çevrimiçi Bilgi Teknolojileri Sertifika Programı Tamamlamanın Mezunlar Üzerindeki Etkileri
Erman Yükseltürk
Öz
PDF
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Uygulama Hakkındaki İnançları: Bir Durum Çalışması
Özgül Yılmaz Tüzün, Sinan Özgelen
Öz
PDF
Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Yapısal Özelliklerine Göre İncelenmesi
Eylem Yıldız, Nilgün Tatar
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin Yaşadıkları Problemler ve Psikolojik Yardım Arama Gönüllükleri
Serdar Erkan, Yaşar Özbay, Zeynep Cihangir Çankaya, Şerife Terzi
Öz
PDF
Fotosentez ve Solunum Süreçleri: Öğretmen Adaylarının Anlama Düzeyleri
Hulusi Çokadar
Öz
PDF
Fen Eğitiminde Portfolyo Değerlendirme Kullanımının Sınav Kaygısı ve Öğrenmenin Kalıcılığı Üzerine Etkisi
Ümit İzgi, Berna Gücüm
Öz
PDF
Bilim Danışmanlığı Eğitiminin Fen ve Matematik Alanları Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Tanımalarına Etkisi
Gülşen Leblebicioğlu, Duygu Metin, Esra Yardımcı
Öz
PDF
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Okul Yöneticilerinin İşkoliklik Eğilimleri
Salih Bardakçı, Mustafa Baloğlu
Öz
PDF
Sosyoloji Dersi Öğrenci Algılarının Derse Verilen Önem, Sosyal Kazanım ve Öğrenme Ortamı Boyutları Açısından İncelenmesi
Köksal Banoğlu, Yasemin Baş
Öz
PDF
Sosyoekonomik ve Sosyokültürel Değişkenler Açısından PISA Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması
Ayhan Aydın, Yılmaz Sarıer, Şengül Uysal
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği