Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 29 Sayı 134 (2004)
Yayımlandı: 30 Ekim 2004
Araştırma Makaleleri
Çok Zekâ Kuramı’na Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi
Neşe Işık Tertemiz
DOI: 10.15390/ES.2004.593
Öz
PDF
Konu Alanı Ders Müfredatı İncelenmesi Dersinde Yürütülen Etkinlikler ve Kazandırılan Davranışların Değerlendirilmesi
Ali Akdeniz
DOI: 10.15390/ES.2004.594
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mustafa Akdağ, Mehmet Karahan
DOI: 10.15390/ES.2004.595
Öz
PDF
Erzincan İli’ndeki Ortaöğretim Kurumlarında Fizik Dersi Öğretiminin Değerlendirilmesi
Paşa Yalçın
DOI: 10.15390/ES.2004.596
Öz
PDF
Fen Öğretiminde Kavramların Somutlaştırılması: Modelleme Stratejisi, Bilgisayar Simülasyonları ve Analojiler
Çağlar Gülçiçek, Bilal Güneş
DOI: 10.15390/ES.2004.597
Öz
PDF
Öğrencilerin Matematiğe Yönelik İçsel ve Dışsal Motivasyonlarının Belirlenmesi
Yüksel Dede, Ziya Argün
DOI: 10.15390/ES.2004.598
Öz
PDF
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometrik Düşünme Düzeyleri
Zülbiye Toluk, Sinan Olkun
DOI: 10.15390/ES.2004.599
Öz
PDF
Birleştirme II Tekniği ile Oluşturulan işbirliğine Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrenciler Üzerindeki Etkisi: Kartal Mesleki Eğitim Merkezi’nde Bir Durum Çalışması
Süleyman Avcı, Seval Fer
DOI: 10.15390/ES.2004.600
Öz
PDF
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Tercih Ettikleri Öğrenme Stillerinin Biyoloji Başarılarına Etkisi
Şule Özkan, Semra Sungur, Ceren Tekkaya
DOI: 10.15390/ES.2004.601
Öz
PDF (İngilizce)
Aralıklarla Tekrarlama ve Strateji Eğitimi Yoluyla Sözlük Bilgisi Öğrenimi
Ayşe Akın, Gölge Seferoğlu
DOI: 10.15390/ES.2004.602
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği