Cilt 37 Sayı 166 (2012)

Yayımlandı: 22 Ekim 2012

Araştırma Makaleleri

Öğrencilerin Akıcı Okumalarına Göre Okuma-Anlama Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
Terapötik Bir Araç Olarak Bağışlama: İyileştirici Etken OlarakBağışlama Olgusunun Psikolojik Danışma Sürecinde Kullanımı
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının Öğretmen ve Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Fonolojik FarkındalıkBecerileri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişki*
İlköğretim Öğretmenlerinin BT Okuryazarlık Düzeyleri ve BT’yi Öğretim ve Mesleki Gelişim Amaçlı Kullanımlarının İncelenmesi
Sınıf, Fen ve Matematik Öğretmenlerinin Özyeterliklerini Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi
Öğretmen Adayları Vektör Analizindeki Bazı Önemli Operatörleri Ne Derece Biliyorlar?
Türk ve Azeri Öğretmen Adaylarında Çevre Bilinci
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Etkinlik Kavramına Dair Algıları
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Kullanılan Öğretim Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Türk Ergenlerde Özerklik ve Avrupa Dil Gelişim Dosyası Kullanımı
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk, Alan ve Hacim Ölçülerindeki Performansları
Öğretmen Adaylarının Seçiminde Uygulanan Mülakat Sınavının Geçerlik ve Güvenirliği: KKTC Örneği
Müzede Dramanın Bir Öğretim Yöntemi Olarak Türkiye’de Gelişimi
Müzik Öğrencilerinde Algılanan Performans Kaygısının Fiziksel,Davranışsal ve Bilişsel Özellikleri: Nitel Bir Çalışma
Öğrenci Yabancılaşma Ölçeği’nin (ÖYÖ) Geliştirilmesi
Yükseköğretime Geçiş Sınavı'nda Şifreleme İddiaları ve Adayların Şifrelemeyi Kullanıp Kullanmadığını Belirleyen Bir Yöntem Önerisi
Yükseköğretimde Okul Terki: Nedenler ve Çözümler
PISA Öğrenci Anketinin Kültürler Arası Eşdeğerliği*
Yükseköğretimde Yeni Bir Üniversite Paradigmasına Doğru
Coğrafya Öğretmenlerinin Postmodern Coğrafya Algıları
Üç Aşamalı Test, Kavram Haritası ve Analoji Kullanılarak Lise Öğrencilerinin Elektrik Akımı KonusundakiKavram Yanılgılarının Belirlenmesi*
Normal ve Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Annelerin Çocuklarının Dil Edinimine İlişkin Görüşleri ile Çocuklarıyla Etkileşim Biçimlerinin Karşılaştırılması
Erteleme: Özellik Modellerinin Gözden Geçirilmesi
Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği-2 Türkçe Versiyonu’nun (GOBDÖ-2-TV) Geçerlik ve Güvenirliğinin Araştırılması: Türkiye Standardizasyon Çalışması