Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal Author Guidelines Review Process Publication Ethics Submit Privacy Statement
Editorial Board Current Archives Early View Search
Language Options Turkish

ISSN: 1300-1337

Education and Science

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Author Guidelines
Submit
Submit
Account
Register
|
Login
+ Journal Menu
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Author Guidelines
    • Review Process
    • Publication Ethics
    • Submission
    • Privacy Statement
  • Editorial Board
  • Current
  • Archives
  • Early View
Search

Volume 15 Issue 80 (1991)

Published: October 19, 2015

Research Articles

Kalkınma-İnsangücü ve Eğitim
Nurgün Ersan
Abstract
PDF (Turkish)
Türkiye ve Japonya'da Üniversiteler İle Öğretmen Yetiştiren Kurumlara Öğrenci Seçimi
Asuman Saracaloğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Çevre Duyarlılığı Eğitiminde Bilişsel Yaklaşım: Çocuk ve Temel Çevre Özellikleri
Ömür Türksoy
Abstract
PDF (Turkish)
Üst Yöneticilerin Hizmet İçi Eğitime İlişkin Tutumları
Ş. Şule Açıkalın
Abstract
PDF (Turkish)
Anne-Babası Boşanmış ve Boşanmamış Olan 7-9 Yaş Çocuklarının Okul Başarıları Arasındaki Farkların İncelenmesi
Duyan Mağden, Z.Fulya Temel
Abstract
PDF (Turkish)
Eğitim Yöneticisinin Yetiştirilmesi
Vehbi Çelik
Abstract
PDF (Turkish)
Toplumsal İşbölümü
Turan Genç
Abstract
PDF (Turkish)
Yükseköğretimde Matematik ve Matematik Öğretmenliği Programlarına Yerleştirilen Öğrencilerin Tercih Durumları
Aynur Özdaş
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Publisher
Turkish Education Association
Publisher link icon
Published by Turkish Education Association. Production and hosting by Akdema Informatics and Publishing.
ISSN: 1300-1337