Abstract
Bu yazıda, başlangıcından bugüne Milli Eğitim Öğretim Programları, Milli Eğitim Şuraları, Milli Eğitim Kanun ve Yönetmelikleri ile Beş Yıllık Kalkınma Planları ve benzeri resmi kuruluşların dokümanlarında yer alan rehberlik kavram ve anlayışı, çağdaş rehberlik yaklaşım ve anlayışı çerçevesinde başlıklar halinde ele alınarak incelenmiş ve değerlendirilmiştir.
Copyright and license
Copyright © 1991 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Doğan, S. (1991). Başlangıcından Bugüne Türk Resmi Dökümanlarında Rehberlik Kavramı ve Anlayışı :Bir İnceleme. Education and Science, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/191