Öz
Bu yazıda, başlangıcından bugüne Milli Eğitim Öğretim Programları, Milli Eğitim Şuraları, Milli Eğitim Kanun ve Yönetmelikleri ile Beş Yıllık Kalkınma Planları ve benzeri resmi kuruluşların dokümanlarında yer alan rehberlik kavram ve anlayışı, çağdaş rehberlik yaklaşım ve anlayışı çerçevesinde başlıklar halinde ele alınarak incelenmiş ve değerlendirilmiştir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1991 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Doğan, S. (1991). Başlangıcından Bugüne Türk Resmi Dökümanlarında Rehberlik Kavramı ve Anlayışı :Bir İnceleme. Eğitim Ve Bilim, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/191