Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 47 Sayı 211 (2022)
Yayımlandı: 29 Temmuz 2022
Araştırma Makaleleri
Okul Psikolojik Danışmanlarına Göre COVID-19 Pandemi Sürecinin Öğrenci, Öğretmen ve Velilere Etkileri
Meliha Tuzgöl Dost, Hayrunnisa Aslan, Abdullah Aslan
DOI: 10.15390/EB.2022.10508
Sayfa: 1-25
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çok Kültürlü Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Selvanur Çapçı, Mine Durmuşoğlu
DOI: 10.15390/EB.2022.11046
Sayfa: 27-45
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sınıf Öğretmenlerinin 4. Sınıf Beden Eğitimi ve Oyun Dersindeki Fiziksel Aktivite Uygulamaları
Kasım Yon, Leyla Saraç
DOI: 10.15390/EB.2022.11438
Sayfa: 47-67
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Bireyselleştirilmiş Öğretim Modeli Temelli Uzaktan Eğitimin Akademik Öğrenme Zamanı Üzerine Etkisi
Elvan Esen Akkaya, Burak Güneş, Ayşe Mirzeoğlu
DOI: 10.15390/EB.2022.11194
Sayfa: 69-86
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
STEM Eğitimi Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Tutumlarına, 21. Yüzyıl Becerilerine ve Matematik Başarılarına Etkisi
Mehmet Bircan, Hamza Çalışıcı
DOI: 10.15390/EB.2022.10710
Sayfa: 87-119
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından CHAID Analizi ile İncelenmesi
Emre Akgün, Sevilay Kilmen
DOI: 10.15390/EB.2022.10760
Sayfa: 121-137
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Gölgelerden Işığa Gölge Eğitim: Türkiye'de Temel Liseler Örneği
Özlem Yıldırım Taştı, Cennet Engin Demir
DOI: 10.15390/EB.2022.11222
Sayfa: 139-169
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Keman Eğitiminde Entonasyon Gelişimine Yönelik Hazırlanan Öğretim Programının Etkililiği
Caner Kalender, Dolunay Akgül Barış
DOI: 10.15390/EB.2022.11530
Sayfa: 171-193
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
MARS ve BRT Veri Madenciliği Yöntemlerinin Sınıflama Performanslarının Karşılaştırılması: ABİDE- 2016 Örneği
Hikmet Şevgin, Emine Önen
DOI: 10.15390/EB.2022.10575
Sayfa: 195-222
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Uluslararası Kalite Standartlarına Uyum: Türk Yükseköğretim Kurumlarının Yönetimsel Boyutlar Açısından Değerlendirilmesi
Kamil Yıldırım, Şenyurt Yenipınar
DOI: 10.15390/EB.2022.10640
Sayfa: 223-247
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çalışma Belleğinin Okuma Akıcılığı ve Okuduğunu Anlama Performansına Katkısı: Boylamsal Sonuçlar
Cevriye Ergül, Gözde Akoğlu, Meral Ökcün Akçamuş, Burcu Kılıç Tülü, Zeynep Bahap Kudret, Ergül Demir
DOI: 10.15390/EB.2022.10701
Sayfa: 249-271
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okuma Becerileri Değerlendirme Aracı Geliştirilerek İyi ve Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Okumanın Bileşenleri Boyutunda İncelenmesi
Reşat Alatlı, İsa Güldenoğlu, Tevhide Kargın
DOI: 10.15390/EB.2022.11080
Sayfa: 273-295
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Cinsiyetlendirilmiş Yurttaşlık: Yurttaşlık Dersi Öğretim Programının Toplumsal Cinsiyet Açısından Post-Yapısalcı ve Eleştirel Bir Analizi
Özge Karakuş Özdemirci, Hanife Akar
DOI: 10.15390/EB.2022.11245
Sayfa: 297-322
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sosyobilimsel Konularda Argümantasyon Temelli Kavram Karikatürlerinin Geliştirilmesi: Bilim ve Sanat Merkezleri Örneği
Şengül Atasoy, Ahmet Tekbıyık, Muammer Çalık, Özgül Yılmaz Tüzün
DOI: 10.15390/EB.2022.11327
Sayfa: 323-367
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Eğitimde Sosyal Adalet Liderliği ile Okul Aidiyet Duygusu Arasındaki İlişki: Kanonik Korelasyon Analizi
Deniz Cinar, Funda Nayır
DOI: 10.15390/EB.2022.11280
Sayfa: 369-389
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği