Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 36 Sayı 159 (2011)
Yayımlandı: 2 Ocak 2011
Araştırma Makaleleri
Farklı Branşlardaki İlköğretim Öğretmenlerinin Alternatif Durum Belirleme Hakkındaki Düşünceleri
Mustafa Metin, Salih Birişçi
Öz
PDF (İngilizce)
Erasmus Değişim Programı Öğrencilerinin Geldikleri ve Türkiye’de Öğrenim Gördükleri Üniversitedeki Sınıf Yönetimine İlişkin Karşılaştırmalı Görüşleri (Anadolu Üniversitesi Örneği)
Adnan Boyacı
Öz
PDF
Tanımlayıcı ve Açıklayıcı Madde Tepki Modellerinin TIMSS 2007 Türkiye Matematik Verisine Uyarlanması
Burcu Atar
Öz
PDF
Öfke Yönetimi Eğitimi Programının Ergenlerin Öfke Denetimi Becerilerine Etkisi
Nerguz Bulut Serin, Hicran Genç
Öz
PDF
Sözel Bölüm Öğrencileri Bilimin Doğası Hakkında Sayısal Bölüm Öğrencilerinden Daha Bilgilidir; Eğitimde Yanlış Giden Nedir?
Nihal Doğan
Öz
PDF (İngilizce)
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ile İlgili Algıları
Veli Toptaş
Öz
PDF
Öğrenme ve Ders Çalışma Yaklaşımları Envanteri’nin Uyarlanması ve İlgili Yapılarla İlişkisinin İncelenmesi
Nursel Topkaya, Barış Yaka, Tuncay Öğretmen
Öz
PDF
Akran Arabulucuların Arabuluculuk Sürecine İlişkin Algıları
Abbas Türnüklü
Öz
PDF (İngilizce)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Demokratik Değerlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kubilay Yazıcı
Öz
PDF
Eğitim Kurumu Kaynakları, Aile Özellikleri ve Öğrenci Başarısı: Türkiye’den Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme Sınavı Örneği
Hasan Mohammadi, Pınar Akkoyunlu, Murat Şeker
Öz
PDF (İngilizce)
Yansıtma Materyalleriyle Desteklenen İşbirlikli Öğrenmenin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Özdüzenlemeli Öğrenmelerine Etkileri
Hülya Güvenç
Öz
PDF
Medya Dünyasının Gerçek Dünyayı Yansıtma Düzeyinin Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Belirlenmesi
Çavuş Şahin, Sait Tüzel
Öz
PDF
Yükseköğretim Hizmetlerinde Tolerans Kuşağı: Öğrenci Hizmetleri ile İlgili Tanımlayıcı Hizmet Kalitesi Modeli
Halil Nadiri, Kashif Hussain, Jay Kandampully
Öz
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik İnançları ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
Hasan Demirtaş, Melike Cömert, Niyazi Özer
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin Bağlanma Stillerinin Cinsiyet, Kişisel Anlamlılık, Depresyona Yatkınlık ve Sürekli Kaygı Düzeyleriyle İlişkisi
İbrahim Keklik
Öz
PDF (İngilizce)
Ders Çalışma Yaklaşımı Ölçeği’nin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
M.Betül Yılmaz, Feza Orhan
Öz
PDF
İlköğretim Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunu Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Mehmet Horzum
Öz
PDF
Öğretmenlerin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Yapılarıyla İlgili Bilgileri
Sinem Baş, Bülent Çetinkaya, Ayhan Erbaş
Öz
PDF
Okul Müdürlerinin Niteliklerine İlişkin Olarak Öğretmenlerin Oluşturdukları Bilişsel Kurgular: Fenomonolojik Bir Çözümleme
Engin Karadağ
Öz
PDF
Değişen Öğretmen Rolleri: Öğretmen Adaylarının Düşünceleri
Melek Çakmak
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği