Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 35 Sayı 156 (2010)
Yayımlandı: 30 Nisan 2010
Araştırma Makaleleri
Değişen Madde Fonksiyonunu Belirlemede Mantel–Haenszel ve Lojistik Regresyon Tekniklerinin Karşılaştırılması
Bilge Gök, Hülya Kellecioğlu, Nuri Doğan
DOI: 10.15390/ES.2010.857
Sayfa: 3-16
Öz
PDF
11. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünmenin Aşamalarındaki Yaşantılarından Yansımalar
Selahattin Arslan, Cemalettin Yıldız
DOI: 10.15390/ES.2010.858
Sayfa: 17-31
Öz
PDF
İlköğretim Okullarında Öğrenci Devamsızlığının Nedenleri
Mehmet Özbaş
DOI: 10.15390/ES.2010.859
Sayfa: 32-44
Öz
PDF
İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sınıf Rehberlik Programının Değerlendirilmesi
Melek Demirel
DOI: 10.15390/ES.2010.860
Sayfa: 45-60
Öz
PDF
Öğrencilerin Ölçme Alanında Akıl Yürütme Becerilerine İlişkin Bir Çalışma: Silindir Örneği
Mine Işıksal, Aslıhan Osmanoğlu, Yusuf Koç
DOI: 10.15390/ES.2010.861
Sayfa: 61-70
Öz
PDF
Okul Müdürü ve Öğretmenlerin Okul Kültürü ile Değer Sistemlerine İlişkin Algıları
Necla Şahin-Fırat
DOI: 10.15390/ES.2010.862
Sayfa: 71-83
Öz
PDF
İlköğretim Hayat Bilgisi Dersi Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Semra Güven
DOI: 10.15390/ES.2010.863
Sayfa: 84-95
Öz
PDF
İlköğretim Öğrencilerinin Çizdikleri Karikatürlere Yansıttıkları Sosyal ve Çevresel Sorunların İncelenmesi
Arife Ersoy, Burçin Türkkan
DOI: 10.15390/ES.2010.864
Sayfa: 96-109
Öz
PDF
KA-Sİ Çocuk ve Ergenler İçin Empatik Eğilim Ölçeği: Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Alim Kaya, Diğdem Siyez
DOI: 10.15390/ES.2010.865
Sayfa: 110-125
Öz
PDF
Beden Eğitimi Öğretmen Adaylarının Fiziksel Benlik Algıları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının Analizi
Zekai Pehlivan
DOI: 10.15390/ES.2010.866
Sayfa: 126-141
Öz
PDF
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığının Bir Yordayıcısı Olarak Okul Kültürü
Ferudun Sezgin
DOI: 10.15390/ES.2010.867
Sayfa: 142-159
Öz
PDF
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Lisans Programı Öğrencilerinin Yaptıkları Okul Psikolojik Danışmanlığıyla İlgili Uygulamaların Saptaması
Ragıp Özyürek
DOI: 10.15390/ES.2010.868
Sayfa: 160-174
Öz
PDF
Ankara’daki İlköğretim Öğrencileri Arasında Akran Zorbalığının İncelenmesi
Metin Pişkin
DOI: 10.15390/ES.2010.869
Sayfa: 175-189
Öz
PDF
Diller İçin Avrupa Ortak Başvuru Metni’nin Konuşma Becerisinin Gelişiminde Kullanılması
Korkut İşisağ, Özcan Demirel
DOI: 10.15390/ES.2010.870
Sayfa: 190-204
Öz
PDF
Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ölçeği Kısa Formu’nun Türkçe Uyarlaması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Bayram Çetin, Tayfun Doğan, Fatma Sapmaz
DOI: 10.15390/ES.2010.871
Sayfa: 205-216
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği