Öz
Bu çalışma, bir devlet üniversitesinin eğitim fakültesinde, teknoloji kullanımı konusunda mevcut ve hedeflenen durumu ortaya çıkararak, farklılıkların belirlenmesi ve bu farklılıkları ortadan kaldırmaya yönelik önerilerde bulunulması amacıyla yapılmıştır. Bu amaca yönelik olarak tüm eğitim fakültesi mensuplarının öğretim ve idari amaçlı teknoloji kullanımı konusundaki görüş ve tutumları belirlenmiş, bulgular doğrultusunda önerilerde bulunulmuştur.
Anahtar Kelimeler: Öğretim teknolojisi, teknoloji entegrasyonu, öğretim teknolojileri planı (ÖTP)
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2002 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Yiğit, Y. G., Zayim, N., & Yıldırım, S. (2002). Yükseköğretimde Öğretim ve İdari Amaçlı Teknoloji Kullanımı: Bir Durum Saptaması. Eğitim Ve Bilim, 27(124). https://doi.org/10.15390/ES.2002.502