Öz
Bu araştırma 1998-1999 öğretim yılında Erzurum ilindeki çeşitli kademelerde okutulan moral mesaj taşıyan masallar üzerinde yapıldı. Okulöncesi eğitim kurumlarında okutulan masalların öğrencinin gelişim düzeyine uygun olduğu, ilköğretimde okutulan masalların ise %50'sinin uygun, %50'sinin öğrencilerin gelişim düzeyinin altında olduğu saptanmıştır.
Anahtar Kelimeler: Masal, moral gelişim
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2001 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Akbaba, S. (2001). Farklı Öğretim Kademelerinde Okutulan Masalların Kohlberg’in Moral Gelişim Evreleri Açısından İncelenmesi. Eğitim Ve Bilim, 26(121). https://doi.org/10.15390/ES.2001.472