Öz
Bilimin hızla ilerlediği günümüzde bireyler çok yönlü bir bilgi yağmuru ile karşı karşıya gelmiştir. Öğrenilecek bilgilerin hemen hemen hergün artması ve bu bilgileri özümleyebilme ihtiyacı kişilerin daha çabuk ve verimli öğrenme gerekliliğini doğurmuştur. Eğitimde kullanılan kaynaklar ve insan enerjisinin bir sınırı olduğu dikkate alındığında "Öğrenme sürecinde bazı yenilikler yapmak" düşüncesi ortaya çıkmıştır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1994 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Erdem, L. (1994). İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Yükseköğretimdeki Başarıya Etkisi. Eğitim Ve Bilim, 18(94). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/255