Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal Author Guidelines Review Process Publication Ethics Submit Privacy Statement
Editorial Board Current Archives Early View Search
Language Options Turkish

ISSN: 1300-1337

Education and Science

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Author Guidelines
Submit
Submit
Account
Register
|
Login
+ Journal Menu
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Author Guidelines
    • Review Process
    • Publication Ethics
    • Submission
    • Privacy Statement
  • Editorial Board
  • Current
  • Archives
  • Early View
Search

Volume 18 Issue 94 (1994)

Published: September 30, 2015

Research Articles

Ortaöğretimde "Çok Amaçlı Okul" Modeli ve Ders Geçme-Kredi Düzeni Uygulaması
Ersan Sözer
Abstract
PDF (Turkish)
Öğrenmeyi Öğretme Disiplini Geliştirme
Ergin Erginer
Abstract
PDF (Turkish)
Sosyal Beceriler ve Program Dışı Etkinlikler Bağlamında Görme Engelli Yüksek Öğretim Gençliği ve Bu Gençliğin Üniversitelerde Karşılaştığı Sorunlar
Güzin Binatlı Büyükkurt
Abstract
PDF (Turkish)
Özel Eğitim Danışmanlığı Kursundaki Başarıyı Etkileyen Kursiyer Özellikleri
Gönül Kırcaali-İftar, Zafer Özer
Abstract
PDF (Turkish)
İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Yükseköğretimdeki Başarıya Etkisi
Levent Erdem
Abstract
PDF (Turkish)
Fen Öğretiminde İpuçları ve Dönüt-Düzeltme İşlemlerinin Erişi Düzeyine Etkisi
Aytunga Oğuz
Abstract
PDF (Turkish)
Tezler ve Danışmanlık
Müberra Işıksoluğu
Abstract
PDF (Turkish)
Eğitim Uzmanı Yetiştirme Sisteminin Sorunları
Ayhan Aydın
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Publisher
Turkish Education Association
Publisher link icon
Published by Turkish Education Association. Production and hosting by Akdema Informatics and Publishing.
ISSN: 1300-1337