Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal
Author Guidelines
Review Process
Publication Ethics
Submit
Privacy Statement
Editorial Board
Current
Archives
Early View
Search
Turkish
ISSN: 1300-1337
Education and Science
Author Guidelines
Submit
Register
|
Login
+ Journal Menu
Home
About
About the Journal
Author Guidelines
Review Process
Publication Ethics
Submission
Privacy Statement
Editorial Board
Current
Archives
Early View
Search
Volume 18 Issue 94 (1994)
Published: October 30, 1994
Research Articles
Ortaöğretimde "Çok Amaçlı Okul" Modeli ve Ders Geçme-Kredi Düzeni Uygulaması
Ersan Sözer
Pages: 3-13
Abstract
PDF (Turkish)
Öğrenmeyi Öğretme Disiplini Geliştirme
Ergin Erginer
Pages: 15-21
Abstract
PDF (Turkish)
Sosyal Beceriler ve Program Dışı Etkinlikler Bağlamında Görme Engelli Yüksek Öğretim Gençliği ve Bu Gençliğin Üniversitelerde Karşılaştığı Sorunlar
Güzin Binatlı Büyükkurt
Pages: 22-34
Abstract
PDF (Turkish)
Özel Eğitim Danışmanlığı Kursundaki Başarıyı Etkileyen Kursiyer Özellikleri
Gönül Kırcaali-İftar, Zafer Özer
Pages: 35-40
Abstract
PDF (Turkish)
İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Yükseköğretimdeki Başarıya Etkisi
Levent Erdem
Pages: 41-47
Abstract
PDF (Turkish)
Fen Öğretiminde İpuçları ve Dönüt-Düzeltme İşlemlerinin Erişi Düzeyine Etkisi
Aytunga Oğuz
Pages: 49-56
Abstract
PDF (Turkish)
Tezler ve Danışmanlık
Müberra Işıksoluğu
Pages: 57-62
Abstract
PDF (Turkish)
Eğitim Uzmanı Yetiştirme Sisteminin Sorunları
Ayhan Aydın
Pages: 63-66
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Publisher
Turkish Education Association