Abstract
Bilimin hızla ilerlediği günümüzde bireyler çok yönlü bir bilgi yağmuru ile karşı karşıya gelmiştir. Öğrenilecek bilgilerin hemen hemen hergün artması ve bu bilgileri özümleyebilme ihtiyacı kişilerin daha çabuk ve verimli öğrenme gerekliliğini doğurmuştur. Eğitimde kullanılan kaynaklar ve insan enerjisinin bir sınırı olduğu dikkate alındığında "Öğrenme sürecinde bazı yenilikler yapmak" düşüncesi ortaya çıkmıştır.
Copyright and license
Copyright © 1994 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Erdem, L. (1994). İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Yükseköğretimdeki Başarıya Etkisi. Education and Science, 18(94). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/255