Öz
Eğitimde nitelik geliştirme çalışmalarında öncelik pahalı araç ve gereçlere verilmekte, öğrenme-öğretme sürecinin odağında yer alan öğrenci ikinci planda yer almaktadır. Bunun yanı sıra eğitim programlarının niteliğinden çok ders kitabının niteliği ön plana geçmektedir. Eğitimde nicelik niteliktir anlayışı giderek ağırlık kazanmakta, söz gelimi 50 kişilik sınıfta 35 kişinin sınıfı geçmesi nitelik özelliğinden çok nicelik özelliği ile önem kazanmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1991 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Demirel, Ö. (1991). Eğitimde Nitelik Geliştirmede İşbirliğine Dayalı Öğrenme İle Tam Öğrenmenin Yeri ve Önemi. Eğitim Ve Bilim, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/184