Abstract
Eğitimde nitelik geliştirme çalışmalarında öncelik pahalı araç ve gereçlere verilmekte, öğrenme-öğretme sürecinin odağında yer alan öğrenci ikinci planda yer almaktadır. Bunun yanı sıra eğitim programlarının niteliğinden çok ders kitabının niteliği ön plana geçmektedir. Eğitimde nicelik niteliktir anlayışı giderek ağırlık kazanmakta, söz gelimi 50 kişilik sınıfta 35 kişinin sınıfı geçmesi nitelik özelliğinden çok nicelik özelliği ile önem kazanmaktadır.
Copyright and license
Copyright © 1991 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Demirel, Ö. (1991). Eğitimde Nitelik Geliştirmede İşbirliğine Dayalı Öğrenme İle Tam Öğrenmenin Yeri ve Önemi. Education and Science, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/184