Öz
Eğitim sisteminin en stratejik parçası olan okul (Bursalıoğlu, 1979, s. 9) amaçlarının gerçekleşmesinde en başta öğretmenlere görev düşmektedir. Okulun amaçları öğretmenlerin etkin ve verimli çalışmaları ölçüsünde gerçekleşecektir. Okul yönetimi ise öğretmenleri böyle çalışmaya yöneltmek ve güdülemekle sorumludur.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1990 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Kabadayı, R. (1990). Maslow Hiyerarşisine Göre İlkokul Öğretmenleri İle Rehber Öğretmenlerin Gereksinim Karşılanma Yetersizliği Dereceleri : Bir Karşılaştırma. Eğitim Ve Bilim, 14(78). https://doi.org/10.15390/ES.1990.154