Abstract
Eğitim sisteminin en stratejik parçası olan okul (Bursalıoğlu, 1979, s. 9) amaçlarının gerçekleşmesinde en başta öğretmenlere görev düşmektedir. Okulun amaçları öğretmenlerin etkin ve verimli çalışmaları ölçüsünde gerçekleşecektir. Okul yönetimi ise öğretmenleri böyle çalışmaya yöneltmek ve güdülemekle sorumludur.
Copyright and license
Copyright © 1990 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Kabadayı, R. (1990). Maslow Hiyerarşisine Göre İlkokul Öğretmenleri İle Rehber Öğretmenlerin Gereksinim Karşılanma Yetersizliği Dereceleri : Bir Karşılaştırma. Education and Science, 14(78). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/154