Author Guidelines
Submit
Login
Home
About
About the Journal Author Guidelines Review Process Publication Ethics Submit Privacy Statement
Editorial Board Current Archives Early View Search
Language Options Turkish

ISSN: 1300-1337

Education and Science

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Author Guidelines
Submit
Submit
Account
Register
|
Login
+ Journal Menu
  • Home
  • About
    • About the Journal
    • Author Guidelines
    • Review Process
    • Publication Ethics
    • Submission
    • Privacy Statement
  • Editorial Board
  • Current
  • Archives
  • Early View
Search

Volume 13 Issue 74 (1989)

Published: September 30, 2015

Research Articles

Gençlik ve Gelecek
Mustafa Yılman
Abstract
PDF (Turkish)
Öğretmen Gözüyle Okul Müdürleri
İbrahim Yıldırım
Abstract
PDF (Turkish)
Yabancı Dil Öğretiminde Çağdaş Bir Eğitim Teknolojisi Yaklaşımı: Programlı Öğretim
Şefik Yaşar
Abstract
PDF (Turkish)
Yükseköğretimde Karar Alma Süreci ve Örgüt Davranışları
Tokay Gedikoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Çocuk Yetiştirme Tutumları ve Aile
Adnan Kulaksızoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Öğretmen Özelliklerinin Öğretim Sürecine Etkisi
Hayrettin Akyıldız
Abstract
PDF (Turkish)
Bilgisayarlar ve Eğitim
Esmahan Ağaoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
Çağdaş Eğitim ve Sınıfta Kalmak
Yılmaz Küçükmeriç
Abstract
PDF (Turkish)
Oyuncak ve Kitabın Çocuğun Gelişimi Açısından Önemi
Mübeccel Gönen
Abstract
PDF (Turkish)
Erişi Testlerine Madde Seçiminde Klasik Test Kuramı ve Rasch Modelinin Karşılaştırılması
Giray Berberoğlu
Abstract
PDF (Turkish)
About the journal
Education and Science is a peer-reviewed, open access journal.
Overview
Editorial board
Contact
Browse journal
Browse the journal's current, past, and accepted articles.
Current issue
Archives
Early view
Abstracting and indexing
Education and Science is indexed in:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Publisher
Turkish Education Association
Publisher link icon
Published by Turkish Education Association. Production and hosting by Akdema Informatics and Publishing.
ISSN: 1300-1337