Abstract
Sınıf adı verilen özel öğretim ortamı tüm eğitim yatırımlarının ve çabalarının odak noktasını oluşturmaktadır. Eğitim hedeflerinin gerçekleşmesi, büyük oranda, sınıf içindeki etkinliklerin verimine bağlıdır (Aydın, 1984, s. 47). Bu açıdan bakılınca da sınıf ortamındaki etkinliklerin sürekli olarak değerlendirilmesi gerekmektedir. Bu nedenle, öğretim sürecini ve sınıf içi etkinlikleri yöneten öğretmenin sınıf ortamında gözlenmesi, öğretmen değerlendirme sisteminin önemli bir parçasını oluşturmaktadır.
Copyright and license
Copyright © 1989 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Seçkin, N. (1989). Teftişte Sınıf Gözlemleri Yoluyla Öğretmeni Değerlendirmedeki Sınırlılıklar. Education and Science, 13(71). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/95