Öz
Sınıf adı verilen özel öğretim ortamı tüm eğitim yatırımlarının ve çabalarının odak noktasını oluşturmaktadır. Eğitim hedeflerinin gerçekleşmesi, büyük oranda, sınıf içindeki etkinliklerin verimine bağlıdır (Aydın, 1984, s. 47). Bu açıdan bakılınca da sınıf ortamındaki etkinliklerin sürekli olarak değerlendirilmesi gerekmektedir. Bu nedenle, öğretim sürecini ve sınıf içi etkinlikleri yöneten öğretmenin sınıf ortamında gözlenmesi, öğretmen değerlendirme sisteminin önemli bir parçasını oluşturmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1989 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Seçkin, N. (1989). Teftişte Sınıf Gözlemleri Yoluyla Öğretmeni Değerlendirmedeki Sınırlılıklar. Eğitim Ve Bilim, 13(71). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/95