Öz
Bu çalışmanın amacı ilköğretim okullarında 4. ve 5. sınıflara ders veren İngilizce öğretmenlerinin olası hizmet içi eğitim programı gereksinimlerinin belirlenmesidir. Çalışmanın örneklem grubunu Bolu il merkezindeki ilköğretim okulları 4. ve 5. sınıflarına ders veren İngilizce öğretmenlerinin katılacağı hitmet içi eğitim programının aşağıdaki temel konulara dayanması gerektiğini göstermiştir, a. Temel yabancı dil becerilerinin (dinleme, konuşma, okuma ve yazma gibi) öğreteme, b. Görsel-işitsel ders araçlarının kullanımı, c. İlköğrenim çağındaki öğrencilerin bilişsel özellikleri konusunda bilinçlenme, d. Dilbilgisi ve sözcük öğretiminde çağdaş yaklaşım, yöntem ve tekniklerin kullanımı, e. Öğretim yılında kullanılacak ders kitaplarının ve yardımcı ders gereçlerinin seçimi için ölçüt geliştirme ve kullanma.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2001 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Özen, R. (2001). İlköğretim Okullarında Dördüncü ve Beşinci Sınıflara Ders Veren İngilizce Öğretmenlerinin Olası Hizmet İçi Eğitim Programı Gereksinimlerinin Belirlenmesi. Eğitim Ve Bilim, 26(121). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/476