Öz
Bugüne dek yapılan araştırmalar fen eğitiminin önemli ve gerekli bir parçasının deneysel çalışmalar olduğunu göstermiştir. Fen bilgisi öğretiminde deneylerin hangi yollarla, ne zaman ve nasıl yapıldığını araştırmak için Erzurum ili merkezinde 20 ilköğretim okulunda öğretmenlere fen bilgisi derslerinde deneylerin nasıl yapıldığına ilişkin bir anket uygulanmış ve bazı derslerde doğrudan gözlem yapılmıştır. Öğretmenlerin daha çok gösteri deneyi yapmaları üzerine yoğunlaştıkları saptanmıştır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1998 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Ceyhun, İ., & Karagölge, Z. (1998). İlköğretim Öğretmenlerinin Yetiştirilmesinde Fen Bilgisi Laboratuvarının Önemi. Eğitim Ve Bilim, 26(121). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/471