Öz
Yabancı dilde konuşma, sadece öğrencilerin öğrendikleri kuralları işleme koymalarını değil, aynı zamanda da uygun içeriğin hazırlanmasını ve uygun metodun uygulanmasını gerektirir. İçeriğin, öğrencilerin zihinsel gelişim evrelerine uygun, uyarıcı ve düşündürücü malzemelerden oluşması gerekirken, uygulanan metodun öğrencilerin her türlü baskıdan uzak, çekinmeden ve korkmadan kendilerini ifade edebilecekleri bir sınıf ortamını oluşturmaya yönelik olması önem kazanmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1999 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Çileli, M. (1999). İngilizce Konuşma ve Özgüven. Eğitim Ve Bilim, 23(111). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/375