Öz
Bu makalede, çocukların dil öğrenimi ve dilin öğrenilmesi sürecinde ailelerin yapabilecekleri etkinlikler konusunda yeni düşünceler sunulmuştur. Ayrıca çocukların ev ortamından okul ortamına geçişini ve uyumunu sağlamada ailelerin uygulayabilecekleri programlar tanıtılmıştır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1999 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Akyol, H. (1999). Çocukların Okuma ve Yazma Öğrenmesine Ailenin Katkıları. Eğitim Ve Bilim, 23(111). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/374