Abstract
Öğrenme teorileri öğrenmede rol oynayan faktörler; öğretim teorileri ise bu faktörlere dayalı olarak geliştirilen öğretim teknikleri üzerinde durur. Ancak, "farklı alanlarda yapılan araştırmalara dayalı olarak geliştirilen önerileri farklı öğretim ortamlarına genelleyebilir miyiz?" sorusuna cevap bulmak öğretim tasarımında önemli bir sorundur. Temel öğretim teknikleri bilgisayar destekli öğretim için de geçerlidir. Ancak, bilgisayar destekli öğretim ortamı diğer öğretim ortamlarından farklı özelliklere sahip olduğundan, bilgisayar destekli öğretim tasarımı bu özellikleri kullanacak farklı stratejileri gerektirir. Bu yazıda, bilgisayar destekli öğretim stratejileri üzerinde durulacaktır.
Copyright and license
Copyright © 1997 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Yalın, H. (1997). Bilgisayar Destekli Öğretim Stratejileri. Education and Science, 21(103). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/304