Öz
Öğrenme teorileri öğrenmede rol oynayan faktörler; öğretim teorileri ise bu faktörlere dayalı olarak geliştirilen öğretim teknikleri üzerinde durur. Ancak, "farklı alanlarda yapılan araştırmalara dayalı olarak geliştirilen önerileri farklı öğretim ortamlarına genelleyebilir miyiz?" sorusuna cevap bulmak öğretim tasarımında önemli bir sorundur. Temel öğretim teknikleri bilgisayar destekli öğretim için de geçerlidir. Ancak, bilgisayar destekli öğretim ortamı diğer öğretim ortamlarından farklı özelliklere sahip olduğundan, bilgisayar destekli öğretim tasarımı bu özellikleri kullanacak farklı stratejileri gerektirir. Bu yazıda, bilgisayar destekli öğretim stratejileri üzerinde durulacaktır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1997 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Yalın, H. (1997). Bilgisayar Destekli Öğretim Stratejileri. Eğitim Ve Bilim, 21(103). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/304