Abstract
Verim, temelde ekonomik bir kavram olmakla birlikte bugün insancıl bir boyut da kazanmıştır. Kaynakların kısıtlı, nüfusun mevcut kaynaklara göre fazla ve ihtiyaçların sınırsız olduğu günümüz toplumlarında, mevcut kaynaklardan en iyi sonucun alınması gerekmektedir. Eğitimde verim olarak daha çok niceliğin üzerinde durulduğu ve mezun öğrenci sayısına bakıldığı görülmektedir. Oysa eğitimde verim, nitel ve nicel olarak iki yönü birden kapsamak zorundadır.
Copyright and license
Copyright © 1994 The Author(s). This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License (CC BY), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium or format, provided the original work is properly cited.
How to cite
Ataklı, A. (1994). İlkokullarda Yönetici Davranışlarının Öğretmen Verimliliğine Etkisi. Education and Science, 18(93). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/249