Öz
Verim, temelde ekonomik bir kavram olmakla birlikte bugün insancıl bir boyut da kazanmıştır. Kaynakların kısıtlı, nüfusun mevcut kaynaklara göre fazla ve ihtiyaçların sınırsız olduğu günümüz toplumlarında, mevcut kaynaklardan en iyi sonucun alınması gerekmektedir. Eğitimde verim olarak daha çok niceliğin üzerinde durulduğu ve mezun öğrenci sayısına bakıldığı görülmektedir. Oysa eğitimde verim, nitel ve nicel olarak iki yönü birden kapsamak zorundadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1994 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Ataklı, A. (1994). İlkokullarda Yönetici Davranışlarının Öğretmen Verimliliğine Etkisi. Eğitim Ve Bilim, 18(93). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/249