Öz
Bu çalışmada eğitim politikası kavramsal düzeyde incelenecek, bu çerçevede ülkemizde eğitim politikasını oluşturmada etkili olan organlar değerlendirilecektir. Böyle bir çalışmanın başlangıç noktasını, eğitim sistemimizin bir politikası olup olmadığı konusunda süregelen tartışmalar olmuştur. Eğitim sisteminin amaçlarını gerçekleştirme düzeyinin oldukça düşük olduğu çeşitli yazarlarca dile getirilmekte, eğitim sistemine ilişkin eleştiriler sürmektedir. Örgütün amaçlarına ulaşmasında politikanın rehber olması gerekirken bunu başaramaması, politika kavramının yeniden irdelenmesini gerektirmektedir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1991 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Tural, N., & Karakütük, K. (1991). Eğitim Politikası. Eğitim Ve Bilim, 15(82). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/186