Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 42 Sayı 189 (2017)
Yayımlandı: 21 Şubat 2017
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Jale Çakıroğlu, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Türk Ergenlerde Riskli Davranışların Yordanması
Dilek Gençtanırım Kurt, Tuncay Ergene
DOI: 10.15390/EB.2017.6354
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Değer Algılarının Çizdikleri Resimler ve Sözlü Anlatımlarına Göre İncelenmesi: Sorumluluk Değeri Örneği
Özkan Sapsağlam
DOI: 10.15390/EB.2017.7002
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Öğrenme Öğretme Süreçlerinin Öğrenci Merkezli Anlayışa Göre Düzenlenmesi
Abdurrahman Kılıç, Şeyma Şahin
DOI: 10.15390/EB.2017.5640
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Matematik Öğretmenlerinin Eğitim Araştırmalarını Takip Etme Durumları ve Araştırmalara Yönelik Tutumları: Türkiye Örneği
Fatih Baş
DOI: 10.15390/EB.2017.6533
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Standart ve SOLO Taksonomisine Dayalı Rubrikler ile Puanlanan Açık Uçlu Matematik Sorularında Puanlayıcı Katılığı ve Cömertliğinin İncelenmesi
Bayram Çetin, Mustafa İlhan
DOI: 10.15390/EB.2017.5082
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de Öğretmen Adayları Aldıkları Öğretmen Eğitimi Hakkında Ne Düşünüyor? Nitel Bir Araştırma
Esra Eret Orhan
DOI: 10.15390/EB.2017.4661
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının Öğretme-Öğrenme Anlayışları ve Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Araştırılması: Boylamsal Bir Çalışma
Fatma Bıkmaz
DOI: 10.15390/EB.2017.4601
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Hoşgörü Eğilimi Geliştirme Programının 5. Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü ve Zorbalık Düzeylerine Etkisi
Mehmet Boyacı, Oya Ersever
DOI: 10.15390/EB.2017.6802
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Çok Boyutlu Bakış Açılarıyla Düşünme Eğitimi Programının 5 ve 6 Yaş Grubu Çocukların Okul Olgunluğu Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Çağla Gür, Nurcan Koçak, Muharrem Sağlar
DOI: 10.15390/EB.2017.6760
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlerin Okula Bağlanmalarının Yordayıcıları Olarak Benlik Saygısı, Okul Öfkesi ve Yaşam Doyumu
Firdevs Savi Çakar, Zeynep Karataş
DOI: 10.15390/EB.2017.6573
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Lise Öğrencilerinde Okul Bağlılığı
Seval Kızıldağ, Selen Demirtaş-Zorbaz, Osman Zorbaz
DOI: 10.15390/EB.2017.6740
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
21. Yüzyıl İlkokullarının İşlevlerinin Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Oktay Adıgüzel, Seray Tatlı Dalioğlu, Onur Ergünay
DOI: 10.15390/EB.2017.6104
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Eğitim Teknolojisi Liderlik Uygulamalarına Yönelik Temellendirilmiş Bir Model Geliştirme
Yan Piaw Chua, Yee Pei Chua
DOI: 10.15390/EB.2017.6705
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Reform İhtiyacı ve Devlet Üniversitelerinde Mütevelli Heyeti Yönetiminin Uygulanabilirliği
Türker Kurt, Bekir Gür, Zafer Çelik
DOI: 10.15390/EB.2017.6253
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türk Öğrencilerin TIMSS 2007 ve 2011 Matematik Başarısında Öğrenci ve Öğretmen Özelliklerinin Etkileri
Hatice Yavuz, R. Nükhet Demirtaşlı, Seher Yalçın, Münevver İlgün Dibek
DOI: 10.15390/EB.2017.6885
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de 2005-2014 Yılları Arasında Yayınlanan Uzaktan Eğitim Tezlerindeki Yöntemsel Eğilimler: Bir İçerik Analizi
Ömer Gökmen, Mehmet Uysal, Hüseyin Yaşar, Ali Kırksekiz, Gökhun Güvendi, Mehmet Horzum
DOI: 10.15390/EB.2017.6163
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği