Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 41 Sayı 186 (2016)
Yayımlandı: 27 Eylül 2016
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Ekonomik Bakımdan Dezavantajlı Öğrencilerin Akademik Yılmazlık Düzeylerinin Bazı Koruyucu Faktörler Açısından İncelenmesi
Hatice Çiğdem Yavuz, Ömer Kutlu
DOI: 10.15390/EB.2016.5497
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
Özge Erdoğan, Merve Ataş, Caner Özdemir
DOI: 10.15390/EB.2016.6108
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Yöneticilerinin İdeal Öğretmen Niteliklerine İlişkin Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomenolojik Bir Çözümleme
Şenol Sezer
DOI: 10.15390/EB.2016.6173
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ev Merkezli Anne-Bebek Etkileşim Programının Annelerin Duyarlılık ve Karşılıklı Etkileşim Davranışları ile Bebeğin Gelişimine Etkisi
Ayşegül Ulutaş, Ayşe Aksoy
DOI: 10.15390/EB.2016.6180
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlikte Ebeveyn ve Akrana Bağlanma ile Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkide Kişilerarası Yeterliğin Aracılığı
Kemal Baytemir
DOI: 10.15390/EB.2016.6185
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akıcı Okuma, Basit Anlama ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerinin Problem Çözme Başarısına Etkilerini Açıklayan Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Mustafa Ulu
DOI: 10.15390/EB.2016.6303
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının BİT Becerileri Işığında Teknopedagojik İçerik Bilgisine İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi: Deneysel Bir Araştırma
Mehmet Ersoy, Işıl Kabakçı Yurdakul, Beril Ceylan
DOI: 10.15390/EB.2016.6345
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Tüm Eğitim Kademesinin Geleceği için Dijital Vatandaşlığın İçselleştirilmesi
Zehra Gazi
DOI: 10.15390/EB.2016.4533
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Beş Yaş (60-72 Ay) Çocuklarının Görsel Algılarına Etkisinin İncelenmesi
Şermin Metin, Neriman Aral
DOI: 10.15390/EB.2016.4594
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğrenci Odaklı Bir Araştırma: Metin Özeti Yazma Stratejisi ve Dereceli Puanlama Anahtarı
Ahmet Benzer, Ayşegül Sefer, Zeyneb Ören, Sümeyye Konuk
DOI: 10.15390/EB.2016.4603
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Aile Temelli Okuma Yazmaya Hazırlık Programının Çocukların Okuma Yazmaya Hazırlık Becerilerine Etkisi
Şenay Özen Altınkaynak, Berrin Akman
DOI: 10.15390/EB.2016.6711
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sanal Zorbalık Olaylarına Karışan ve Karışmayan Öğrencilerin Öz Saygı ve Dışadönüklükle İlişkisinin İncelenmesi
Tuncay Ayas
DOI: 10.15390/EB.2016.4928
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ergenlerde Yalnızlık ile Pozitiflik Arasındaki İlişkide Duygu Düzenleme Yöntemlerinin Çoklu Aracılığı
Mehmet Ali Yıldız
DOI: 10.15390/EB.2016.6193
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Argümantasyon Temelli Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Argüman Düzeylerinin Belirlenmesi
Fatma Torun, Salih Şahin
DOI: 10.15390/EB.2016.6322
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
1980 - 2014 Türk Milli Eğitim Şura Kararları ile Tebliğler Dergisi Fihristlerinin Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi
Sezen Tofur, Ahmet Aypay, Cemil Yücel
DOI: 10.15390/EB.2016.6595
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği