Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 41 Sayı 185 (2016)
Yayımlandı: 10 Haziran 2016
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
FeTeMM Okulu Olmak İyi Öğrenci Başarısı Anlamına Mı Gelir?
Ayşe Öner, Robert Capraro
DOI: 10.15390/EB.2016.3397
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretim Elemanlarının Araştırma Görevlisi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Mikail Yalçın, Elif Aydoğdu Özoğlu, Ayşe Dönmez
DOI: 10.15390/EB.2016.4435
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Bağlam Temelli Kimya Eğitiminin 9. Sınıf Öğrencilerinin Temizlik Maddeleri Konusunu Öğrenmelerine ve Çevreye Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Rıdvan Elmas, Ömer Geban
DOI: 10.15390/EB.2016.5502
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yapılandırmacılığın Öğretimsel Uygulamaları Üzerine Bir Meta-Analiz
Gonca Ural, Nilay Bümen
DOI: 10.15390/EB.2016.4289
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Bilimin Doğası Öğretiminde Kullanılan Söylem Desenleri ve İletişim Yaklaşımları
Gökhan Kaya, Metin Şardağ, Gültekin Cakmakci, Nihal Doğan, Serhat İrez, Yalçın Yalaki
DOI: 10.15390/EB.2016.4852
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
PISA 2012 Matematik Okuryazarlığı Puanlarının Karar Ağacı Yöntemiyle Sınıflandırılması: Türkiye Örneklemi
Gökhan Aksu, Cem Güzeller
DOI: 10.15390/EB.2016.4766
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Öğretim Programında Yer Alan Soyut Kavramların ve Değerlerin Öğrencilere Kazandırılmasına İlişkin Metaforik Bir Yaklaşım
Vural Tünkler, Bülent Tarman, Cemal Güven
DOI: 10.15390/EB.2016.6031
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Anne-Babaların Duygusal Sosyalleştirme Davranışları İle Okul Öncesi Çocukların Sosyal Becerilerinin Analizi
Zarife Seçer, Nihan Karabulut
DOI: 10.15390/EB.2016.4378
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul Öğrencilerinin Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretici Destekli Bir Model (İÖDKKÖM) Önerisi
Gülten Küçüker, Kıymet Selvi
DOI: 10.15390/EB.2016.4933
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Liselerde İşgücüne İlişkin Farklılık Algısı ve Farklılıkların Yönetimi: Nitel Bir Çözümleme
Hasan Memduhoğlu
DOI: 10.15390/EB.2016.2886
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Üniversitelerin Konumlandırma Stratejileri: İstanbul’daki Üniversiteler Üzerine Bir İnceleme
Kahraman Çatı, Önder Kethüda, Yusuf Bilgin
DOI: 10.15390/EB.2016.2723
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Klasik Gitar Eğitiminde Günlük Çalışma Programının Gitar Öğrencilerinin Çalgı Çalışmaya İlişkin Tutumlarına, Gitar Deşifrelerine ve Performanslarına Etkisi
Ümit Can
DOI: 10.15390/EB.2016.4580
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Eleştirel Düşünceye Dayalı Karar Verme Modeli
Ufuk Uluçınar, Ahmet Aypay
DOI: 10.15390/EB.2016.4639
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dağıtılmış Liderlik İle Örgütsel Güven Arasındaki İlişkinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yaşar Adıgüzelli
DOI: 10.15390/EB.2016.6218
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Beyin Etkileme Metodu Destekli Öğretim İle Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlamanın Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Alper Kaşkaya
DOI: 10.15390/EB.2016.4949
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği