Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 40 Sayı 177 (2015)
Yayımlandı: 19 Şubat 2015
Editörden
Editörden
Prof. Dr. Ziya Selçuk, Yrd. Doç. Dr. Mehmet Palancı
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Araştırma Makaleleri
Okul Öncesi Öğretmenleri için Sınıf Yönetimi Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenlerle İlişkisi
Çağlayan Dinçer, Ege Akgün
DOI: 10.15390/EB.2015.2346
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Konu Jigsawı (Birleştirme) Tekniğinin Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Başarı ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Oğuzhan Sevim
DOI: 10.15390/EB.2015.3748
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Yeterlikleri
Servet Özdemir, Ferudun Sezgin, Duygu Özen Kılıç
DOI: 10.15390/EB.2015.3717
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin İstatistiksel Süreçteki Deneyimlerinin İncelenmesi
Bülent Güven, Tuğba Öztürk, Zeynep Özmen
DOI: 10.15390/EB.2015.3313
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Dönem Çocukların Kişilerarası Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Oguz Kesicioğlu
DOI: 10.15390/EB.2015.3240
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Matematik Becerileri ile Onların Sosyo-demografik Özellikleri ve Sosyo-Dramatik Oyunları Arasındaki İlişki
Selin Karaman, Asiye İvrendi
DOI: 10.15390/EB.2015.3016
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Akademisyenlerin Mesleki Gelişimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
Mustafa Koç, Muhammet Demirbilek, Ebru Yılmaz İnce
DOI: 10.15390/EB.2015.2545
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Performansa Dayalı Durum Belirlemede Güvenirliğin Genellenebilirlik Kuramında Farklı Desenlerle İncelenmesi
Serap Büyükkıdık, Duygu Anıl
DOI: 10.15390/EB.2015.2454
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmen ve Yönetici Algılarına Göre İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İletişim Becerileri
Hasan Memduhoğlu
DOI: 10.15390/EB.2015.1677
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Bir Çizgi Film Çözümlemesi: PEPEE
Nurdan Kalaycı
DOI: 10.15390/EB.2015.3836
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Arkadaşlık Kalitesi ve Öznel Mutluluk: Öznel Zindeliğin Aracılık Rolü
Ahmet Akın, Umran Akın
DOI: 10.15390/EB.2015.3786
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Web Tabanlı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Abdulkadir Karadeniz, Ercan Akpınar
DOI: 10.15390/EB.2015.2702
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarının Ortaokul Öğrencilerinin Derse Katılımı ve Akademik Başarısına Etkisi: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği
Mustafa Sarıtepeci, Hasan Çakır
DOI: 10.15390/EB.2015.2592
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
İlkokul 1.,2. ve 3. Sınıf Öğrencilerinin Öykü Anlatma Becerilerinin Anlatı Analizine Dayalı Olarak İncelenmesi
Sonnur Işıtan, Özcan Doğan
DOI: 10.15390/EB.2015.2167
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Anne-Çocuk İlişkisinin ve Baba Tutumlarının Çocukların Ahlâki ve Sosyal Kural Anlayışları Üzerine Etkisi
Arzu Özyürek, Fatma Tezel Şahin
DOI: 10.15390/EB.2015.3672
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Temel Sayı Yeterliklerindeki Eksiklikler İlköğretim Öğrencilerinde Düşük Matematik Başarısına Neden Olabilir
Sinan Olkun, Arif Altun, Sakine Göçer Şahin, Zeynep Akkurt Denizli
DOI: 10.15390/EB.2015.3287
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Sağlıklı İletişimi Güçlendirmede Ergen Annelerine Yönelik Grupla Psikolojik Danışma Nasıl İşler?
Seval Erden
DOI: 10.15390/EB.2015.2712
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadeler ile İlgili Sayı Duyularının Sayı Duyusu Bileşenleri Bakımından İncelenmesi
Esra İymen, Asuman Duatepe Paksu
DOI: 10.15390/EB.2015.2710
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Siber Zorbalık ve Mağduriyetin Yaygınlığının ve Risk Faktörlerinin İncelenmesi
Yüksel Eroğlu, Evrim Aktepe, Sırrı Akbaba, Adem Işık, Evrim Özkorumak
DOI: 10.15390/EB.2015.3698
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türk ve Amerikan Yedinci Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Tamsayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemleri Üzerinden Karşılaştırılması
Tuğrul Kar, Cemalettin Işık
DOI: 10.15390/EB.2015.2897
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Öğretmenlerin Üstün Zekâ Kavramı ve Üstün Zekâlı Öğrencilerin Özel Gereksinimleri
Fatih Kaya
DOI: 10.15390/EB.2015.2885
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
GeoGebra'yı Sınıfta Uygulayarak Orta Okul Öğrencilerinin Matematiksel Yeterliklerin Geliştirilmesi
Isabel Romero, María García, Antonio Codina
DOI: 10.15390/EB.2015.2640
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’deki Vakıf Üniversitelerinin Etkinlik Çözümlemesi
Gamze Özel Kadılar
DOI: 10.15390/EB.2015.1813
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Türkiye’de Dört Yıllık Eğitimin Sonunda Kim Kazanır: Toplum mu Birey mi?
Filiz Gölpek
DOI: 10.15390/EB.2015.1755
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Ortaokul 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Model ve Modelleme Hakkındaki Görüşlerinin Bir Yaz Bilim Kampı Süresince Gelişimi
Duygu Metin, Gülşen Leblebicioğlu
DOI: 10.15390/EB.2015.1507
Öz
PDF
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği