Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 35 Sayı 158 (2010)
Yayımlandı: 30 Ekim 2010
Araştırma Makaleleri
Okul Kültürü ile Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki
Zülfü Demirtaş
DOI: 10.15390/ES.2010.887
Sayfa: 3-13
Öz
PDF
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri
Ayfer Alper
DOI: 10.15390/ES.2010.888
Sayfa: 14-27
Öz
PDF (İngilizce)
Birinci Kademe Okuma-Yazma Kurslarına Katılan Yetişkinlerin Matematik Becerileri Üzerine bir Araştırma
Ahmet Yıldız
DOI: 10.15390/ES.2010.889
Sayfa: 28-43
Öz
PDF
Etkinlik Teorisine Göre Zenginleştirilmiş Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Uygulamalarının Adayların Özyeterlik Algılarına Etkisi
Ramazan Sağ
DOI: 10.15390/ES.2010.890
Sayfa: 44-57
Öz
PDF
Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri’ndeki Okul Müdürlerinin Liderlik Yeterliklerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
Emine Babaoğlan, Peter Litchka
DOI: 10.15390/ES.2010.891
Sayfa: 58-74
Öz
PDF (İngilizce)
Güney Afrika ve Türkiye’deki Üniversite Öğrencilerinin Bazı Değişkenlere Göre Öznel İyi Oluş ve Yaşam Doyumlarının İncelenmesi
Meliha Tuzgöl Dost
DOI: 10.15390/ES.2010.892
Sayfa: 75-89
Öz
PDF
Erzurum’daki İlköğretim 6., 7., 8. Sınıf Öğrencilerinin Akran Zorbalığının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Şükrü Ada
DOI: 10.15390/ES.2010.893
Sayfa: 90-100
Öz
PDF (İngilizce)
Ortaöğretim Okullarında Sağlık Hizmetlerinin Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
I.Bakır Arabacı
DOI: 10.15390/ES.2010.894
Sayfa: 101-114
Öz
PDF
Farklı Özanlayış Düzeylerine Sahip Üniversite Öğrencilerinde Depresyon, Anksiyete ve Stresin Değerlendirilmesi
Mehmet Deniz, Adem Sümer
DOI: 10.15390/ES.2010.895
Sayfa: 115-127
Öz
PDF
Çok Uyaranlı Eğitim Ortamlarının Öğrencilerin Kavram Gelişimine Etkisi
Zeynel Hayran
DOI: 10.15390/ES.2010.896
Sayfa: 128-142
Öz
PDF
Liderlik Uygulamaları Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Mustafa Yavuz
DOI: 10.15390/ES.2010.897
Sayfa: 143-157
Öz
PDF (İngilizce)
Öğrenci Algısına Dayalı Olarak Öğretim Elemanlarının Performanslarının Değerlendirilmesi
Hüseyin Gül
DOI: 10.15390/ES.2010.898
Sayfa: 158-168
Öz
PDF (İngilizce)
Head Start Sınıflarında Erken Okuma-Yazma Müfredatını Geliştirmeye Yönelik Bir Çalışma
Arif Yilmaz, Mary McMullen
DOI: 10.15390/ES.2010.899
Sayfa: 169-183
Öz
PDF (İngilizce)
Veri Yönlendirmeli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Sözcük Edinimleri Üzerindeki Etkisi
Serkan Çelik, Hafize Keser
DOI: 10.15390/ES.2010.900
Sayfa: 184-198
Öz
PDF
Yapılandırmacılığın Epistemolojik Savlarının Türkiye’de İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersi Programlarında Görünümleri
Hasan Ünder
DOI: 10.15390/ES.2010.901
Sayfa: 199-214
Öz
PDF
Türkiye Cumhuriyeti’nin İlk Ders Kitapları
Erdal Aslan
DOI: 10.15390/ES.2010.902
Sayfa: 215-231
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği