Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 34 Sayı 153 (2009)
Yayımlandı: 24 Temmuz 2009
Araştırma Makaleleri
İlköğretim 4. Sınıf Düzeyinde Değerler Eğitimi Programının Etkililiği
Canay Demirhan Iscan, Nuray Senemoğlu
DOI: 10.15390/ES.2009.818
Öz
PDF (İngilizce)
Çatışma Çözümü ve Akran Arabuluculuk Eğitiminin Öğrencilerin Empati Becerileri Üzerindeki Etkileri
Abbas Türnüklü, Tarkan Kaçmaz, Selma Gürler, Alper Kalender, Feza Zengin, Burçak Şevkin
DOI: 10.15390/ES.2009.819
Öz
PDF (İngilizce)
Metafor (Benzetme) Yöntemi ile Türkiye ve Almanya Örneklemindeki Katılımcıların Yaratıcı Drama’ya İlişkin Algılarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
H. Ömer Adıgüzel
DOI: 10.15390/ES.2009.820
Öz
PDF
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Yapılandırıcı Fen Öğrenme Ortamı Hakkındaki Algılarının İncelenmesi
Kudret Özkal, Ceren Tekkaya, Jale Çakıroğlu
DOI: 10.15390/ES.2009.821
Öz
PDF (İngilizce)
Yıldız Teknik Üniversitesi İngilizce Öğretim Programının CIPP Modeli Kullanılarak Değerlendirilmesi
Hakan Karataş, Seval Fer
DOI: 10.15390/ES.2009.822
Öz
PDF (İngilizce)
Öğrencilerin ve Anne-Babaların Ödeve İlişkin Algıları
Adem Sultan Turanlı
DOI: 10.15390/ES.2009.823
Öz
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının “Etkili Öğretmen” Nitelikleri Konusunda Düşünceleri
Melek Çakmak
DOI: 10.15390/ES.2009.824
Öz
PDF (İngilizce)
Öğretmen Adaylarının Portfolyoları Üzerinde Grup Olarak Yaratıcılık Temelli Materyal Geliştirmenin Etkileri
Tuğba Yanpar Yelken
DOI: 10.15390/ES.2009.825
Öz
PDF
İlköğretim Okullarında Toplam Kalite Yönetimi ve Vizyoner Liderlik
Ali Aksu
DOI: 10.15390/ES.2009.826
Öz
PDF
Anasınıfına Devam Eden Çocukların Cinsiyetlerine Göre Temel İlişkisel Kavram Bilgilerinin İncelenmesi
Gülden Uyanık Balat
DOI: 10.15390/ES.2009.827
Öz
PDF
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirme Araçlarını Çoklu Kullanımı ve Yeterlik Düzeyleri
Bilge Gök, Ali Ekber Şahin
DOI: 10.15390/ES.2009.828
Öz
PDF
Sorumluluk Kazandırmada Öğretmenler Tarafından Kullanılan Yaptırımların İncelenmesi
Alper Yontar, Filiz Yurtal
DOI: 10.15390/ES.2009.829
Öz
PDF
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Türkan Doğan, Aysel Esen Çoban
DOI: 10.15390/ES.2009.830
Öz
PDF
Sivil Toplum Örgütlerinin Eğitime İlişkin Karar Alma Süreçlerine Katılımları Üzerine Bir Araştırma
Hüseyin Şirin
DOI: 10.15390/ES.2009.831
Öz
PDF
Şemaya Dayalı Sözlü Matematik Problemi Çözme Stratejisinin Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sözlü Problem Çözme Performanslarına Etkisi
A. Tuba Tuncer
DOI: 10.15390/ES.2009.832
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği