Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 30 Sayı 135 (2005)
Yayımlandı: 30 Ocak 2005
Araştırma Makaleleri
Öğretmenlerin Etkili Öğretmen Tanımlarının Etkili Öğretmenlik Boyutlarına Göre İncelenmesi
Sema Karakelle
Sayfa: 1-10
Öz
PDF
Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretim Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Görüşleri
Ergin Erginer, Fevzi Dursun
Sayfa: 11-22
Öz
PDF
Test Güvenirliği ve Test Bilgi Fonksiyonunun Klasik ve Örtük Özellikler Test Teorilerine Göre Kestirilmesi
Duygu Anıl
Sayfa: 23-33
Öz
PDF
Çevre, Aile ve Çocuk
Özben Kocakurt, Seval Güven
Sayfa: 34-38
Öz
PDF
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Dönüşümcü ve Sürdürümcü Liderlik Stilleri (İzmir İli Örneği)
Semiha Şahin
Sayfa: 39-49
Öz
PDF
İlköğretim Okullarında Görevli Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Değerlere İlişkin Algıları
Mesut Sağnak
Sayfa: 50-57
Öz
PDF
Eğitim Yönetiminde Stratejik Planlama ve Vizyon-Misyon Belirlenmesinde Liderlik Rolleri
Ayşe Ottekin Demirbolat
Sayfa: 58-65
Öz
PDF
Erzincan İli’ndeki Ortaöğretim Kurumlarında Fizik Dersi Öğretiminin Değerlendirilmesi
Paşa Yalçın
Sayfa: 66-73
Öz
PDF
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Öğretmenlik Uygulamasında Karşılaşılan Engeller
Ahmet Ok
Sayfa: 74-82
Öz
PDF (İngilizce)
ABD’ de Biyoloji Eğitimi: Türkiye’de Benzer Sorunlar İçin Öneriler
Özgür Taşkın
Sayfa: 83-87
Öz
PDF (İngilizce)
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği