Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
İngilizce
ISSN: 1300-1337
Eğitim ve Bilim
Yazar Rehberi
Makale Gönder
Kayıt
|
Giriş
Menü
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında
Yazar Rehberi
Değerlendirme Süreci
Yayın Etiği
Makale Gönder
Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu
Son Sayı
Arşiv
Erken Görünüm
Arama
Cilt 25 Sayı 118 (2000)
Yayımlandı: 30 Ekim 2000
Araştırma Makaleleri
Türkiye'de Psikolojik Danışma ve Rehberliğin Durumu ve Geleceğe İlişkin Yönelimler
Süleyman Doğan
DOI: 10.15390/ES.2000.434
Öz
PDF
Deneyimli Öğretmenlerin Mesleki Gelişimdeki Rolleri
Süleyman Seferoğlu
DOI: 10.15390/ES.2000.435
Öz
PDF
Anadolu Liselerinde Yabancı Dille Yapılan Öğretim ile İlgili Öğretmen, Öğrenci, Veli ve Denetçilerin Görüşleri
İ. Hakkı Mirici, Vural Hoşgörür, M. Metin Arslan, Abdullah Aydın
DOI: 10.15390/ES.2000.436
Öz
PDF
Sınıfiçi Öğretmen ve Öğrenci Davranışlarının ve Öğrenme Ortamının Bir Öğretmenin İki Değişik Sınıfında Gösterdiği Farklılıklar
Adem Turanlı, Ali Yıldırım
DOI: 10.15390/ES.2000.437
Öz
PDF
İlköğretim Okullarında Kullanılan Matematik Öğretim Yöntemleri Üzerine
Cahit Pesen, Akın Odabaş, Recep Bindak
DOI: 10.15390/ES.2000.438
Öz
PDF
Fen Öğrencilerinin Genel Kimya Derslerindeki Başarılarını Etkileyen Faktörler
Giray Berberoğlu, Hüsniye Demircioğlu
DOI: 10.15390/ES.2000.439
Öz
PDF
İlköğretim Öğretmenlerinin Algılarına Göre İlköğretim Denetmenlerinin Ders Denetimine İlişkin Davranışları
Abidin Dağlı
DOI: 10.15390/ES.2000.440
Öz
PDF
Öğrencilerin Bilim İnsanı ile İlgili İmgeleri
Ayşenur Yontar Toğrol
DOI: 10.15390/ES.2000.441
Öz
PDF
Hacettepe Üniversitesi Dört Yıllık Lisans Programlarındaki Öğrenci ve Öğretim Üyelerinin Öğrenme Stillerinin Karşılıştırılması
Derya Oktar Ergür
DOI: 10.15390/ES.2000.442
Öz
PDF
İngilizce Öğretiminde Bağımsız Çalışma Planlarının Kullanımı
Dilara Demirbulak
DOI: 10.15390/ES.2000.443
Öz
PDF
Üniversite Öğrencilerinin Yabancı Dilde Yazılmış Metinleri Anlama Becerilerinin Sınanmasında Özet Yazma Tekniğinin Kullanılması
Berrin Uçkun, A. Pınar Aksoy
DOI: 10.15390/ES.2000.444
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği