Yazar Rehberi
Makale Gönder
Giriş
Ana Sayfa
Hakkında
Dergi Hakkında Yazar Rehberi Değerlendirme Süreci Yayın Etiği Makale Gönder Gizlilik Bildirimi
Editörler Kurulu Son Sayı Arşiv Erken Görünüm Arama
Language Options İngilizce

ISSN: 1300-1337

Eğitim ve Bilim

Eğitim ve Bilim
Author guidelines
Yazar Rehberi
Submit
Makale Gönder
Account
Kayıt
|
Giriş
Menü
  • Ana Sayfa
  • Hakkında
    • Dergi Hakkında
    • Yazar Rehberi
    • Değerlendirme Süreci
    • Yayın Etiği
    • Makale Gönder
    • Gizlilik Bildirimi
  • Editörler Kurulu
  • Son Sayı
  • Arşiv
  • Erken Görünüm
Arama

Cilt 7 Sayı 41 (1983)

Yayımlandı: 30 Ocak 1983

Araştırma Makaleleri

Eğitim ve Kalkınma
Mehmet A. Kısakürek
DOI: 10.15390/ES.1983.2333
Öz
PDF
Bireysel Öğretim ve Barış
Mahmut Tandoğan
DOI: 10.15390/ES.1983.2334
Öz
PDF
Güzel Yazı Yazmanın Önemi ve Yolları
Cahit Kavcar
DOI: 10.15390/ES.1983.2335
Öz
PDF
Sporda Cinsel ve Toplumsal Sınıf Farklılaşması
Mahmut Tezcan
DOI: 10.15390/ES.1983.2336
Öz
PDF
Stress (Psikolojik Zorlanma)
Siral Ülkü, Nimet Bilgin
DOI: 10.15390/ES.1983.2337
Öz
PDF
Ödev Hazırlama ve Ders Çalışma
A. Ferhan Oğuzkan
DOI: 10.15390/ES.1983.2338
Öz
PDF
Atatürk’ü Doğru Yorumlamak İçin
Sami N. Özerdim
DOI: 10.15390/ES.1983.2339
Öz
PDF
Eğitim Felsefesi Tanımlar — İşlevler — Sorunlar
Sabri Büyükdüvenci
DOI: 10.15390/ES.1983.2340
Öz
PDF

Çeviri

İsveç’de Ortak Yaşama Başlangıç ve Yeni Seks Eğitimi El Kitabı
Adıl Türkoğlu
DOI: 10.15390/ES.1983.2332
Öz
PDF
Dergi hakkında
Eğitim ve Bilim hakemli ve açık erişimli bir dergidir.
Genel bilgiler
Editörler kurulu
İletişim
Dergiye gözat
Derginin güncel, arşiv ve erken görünüm makalelerine göz atın.
Son sayı
Arşiv
Erken görünüm
Dizin ve indeksler
Eğitim ve Bilim'nin yer aldığı dizinler:
Web of Science Social Sciences Citation Index (SSCI)
Scopus
TR Index
Proquest
EBSCO Education Source Ultimate
Yayıncı
Türk Eğitim Derneği
Publisher link icon
Eğitim ve Bilim, Türk Eğitim Derneği tarafından yayımlanmaktadır.
Yayıncılık ve barındırma hizmetleri Akdema Bilişim ve Yayıncılık tarafından sağlanmaktadır.
ISSN: 1300-1337