Öz
Bu araştırmanın temel amacı, eğitim kurumlarımızdaki takım çalışması konusunda yönetici ve öğretmenlerin görüşlerini belirlemektir. Yöneticilerin öğretmenleri takım çalışmasına yönlendirmeleri, yönetici ve öğretmenlerin takım çalışmasına istekli olup olmaması ve takım çalışmasının önemine inanmalarına ilişkin görüşleri belirlenmiştir. Sonuç olarak takım çalışması ve karara katılma arasında bir ilişki bulunmuştur. Takım liderinin bilgi paylaşımında dürüst ve açık olduğu görüşüne yöneticiler katılırken, öğretmenler katılmamaktadır. Özellikle meslek liselerinde bu oran daha düşük bulunmuştur.
Anahtar Kelimeler: Takını çalışması, eğitim
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2003 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Kocabaş, İ., & Gökbaş, M. (2003). Eğitimde Takım Çalışması. Eğitim Ve Bilim, 28(130). https://doi.org/10.15390/ES.2003.556