Öz

Bu çalışmanın amacı lise fizik öğretmenlerinin fizik öğretiminin sorunlarına ilişkin görüş ve önerilerini değerlendirmektir. Araştırmanın örneklemi Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Siirt ve Batman il merkezlerinde görev yapan 152 fizik öğretmeni oluşturmaktadır. Veriler, öğretmenlere yöneltilen anket sorularına verilen yanıtlar ile elde edilmiştir.. Değerlendirme sonuçları, frekans dağılımları ve yüzdelikleri alınarak, tablolar ve metin içinde bulgular bölümünde sunulmuştur. Son bölümde fizik öğretimi için araştırma sonuçlarına dayalı alarak bazı öneriler verilmiştir.

Anahtar Kelimeler: Fizik öğretmeni, öğretmen görüşleri

Nasıl atıf yapılır

Maskan, A. K., Gönen, S., Kavak, M. T., & Özek, N. (2002). Fizik Öğretiminin Sorunları Üzerine Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Eğitim Ve Bilim, 27(123). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/493