Öz
Bu çalışmada, ortaklaşa öğrenme (cooperative learning) ile birlikte çalışarak öğrenme (collaborative learning) arasında kısa bir karşılaştırma yapıldıktan sonra, birlikte çalışarak öğrenme üzerinde yoğunlaşılmıştır. Daha sonra, söz konusu metodun sınıf içi uygulamalarında öğretmen ve öğrencilerin karşılaştıkları güçlüklere odaklanılmış, bu güçlükler ile muhtemel nedenlerini daha net açıklayabilmek için küçük ölçekli bir araştırma yapılmıştır. Çalışmanın daha sonraki bölümünde ise bu problemleri en aza indirmek için yapılabilecekler ortaya konmuştur.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2001 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Seyrek, N., & Yılmaz, A. (2001). Etkileşimli Öğrenme Yaklaşımı Olarak Katılımlı Öğrenme. Eğitim Ve Bilim, 26(120). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/462