Öz
Okuma-yazma becerileri insanlığın geçmiş deneyim ve değerlerini kuşaktan kuşağa aktaran ve yaşayan kuşaklar arasındaki etkili iletişimi sağlayan önemli bir araçtır. Okuma-yazma becerisinin ilköğretim çağında öğrenilmesinde doğru alışkanlıkların edinilmesi bireylerin gelecekteki yaşamlarında başarılı olmasında önemli rol oynamaktadır. Bu yazıda ilköğretim çağında okuma-yazma öğretiminde kullanılan etkili öğretim teknikleri sunulmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1999 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Öz, M. F. (1999). İlkokuma-Yazma Öğretimi. Eğitim Ve Bilim, 24(114). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/403