Öz
Bu çalışmada, Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurıılıı’nun 19.11.1990 gün ve 153 sayılı kararı ile 1991- 1992 öğretim yılından itibaren denenip geliştirilmek üzere yürürlüğe konan 5+3=8 İlköğretim Matematik Dersi Programındaki amaçlara ne ölçüde ulaşıldığını belirlemek amacı ile 1994-1995 öğretim yılında yaptığımız araştırmadan elde edilmiş bazı sonuçlar sunulmaktadır.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1999 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Aydın, Y., & Albayrak, M. (1999). İlköğretim Matematik Dersi Programının Amaçlarının Gerçekleşmesi Üzerine. Eğitim Ve Bilim, 23(112). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/384