Öz
Bu makalede, demokrasi ilkeleri ve tanımları ile eğitim ve demokrasi arasındaki sıkı ilişki felsefi bir açıdan gözden geçirilmiştir. Türkiye'deki demokratik hareketlerin ulusal eğitim felsefesinin, program geliştirme ve tasarımların ortaya çıkmasına etkisi yapılan anayasal değişiklikler açısından incelenmiştir.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 1998 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Yağcı, E. (1998). Demokrasi ve Eğitim. Eğitim Ve Bilim, 22(107). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/337