Öz
Kişinin çalışma, uyuma ve diğer temel günlük gereksinimlerini yerine getirdikten sonra arta kalan serbest zamandır. Her dereceli okullarda bu önemli konuya sık sık değinilir. Yeri geldikçe öğrencilerimize: «Boş zaman eğitiminin nasıl ve ne biçimde değerlendirilmesi gerektiğini» öğütler dururuz. Ama uygulama aşamasına gelince, aldırmaz, geçeriz.
Telif hakkı ve lisans
Telif Hakkı © 2025 Yazar(lar). Açık erişimli bu makale, orijinal çalışmaya uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortamda veya formatta sınırsız kullanım, dağıtım ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Atıf Lisansı (CC BY) altında dağıtılmıştır.
Nasıl atıf yapılır
Sel, R. (2025). Boş Zamanlarımızı Nasıl Değerlendirmeliyiz ? (Boş Zaman Eğitimi). Eğitim Ve Bilim, 9(51). https://educationandscience.ted.org.tr/article/view/2414